Full rulle!

Min son är en duracellkanin, tänk er en duracellkanin på kokain typ full rulle hela tiden energin tar aldrig slut!
Vid elva var han trött men fick inte sova eftersom vi ska åka hem sen och jag tycker att det är bättre om han sover i bilen på väg hem för då somnar han för natten sen.
Inget gnäll eller så när jag sa att han inte fick sova utan då åt vi och sen drog han ut mamma och då somnade jag.
Nu är ha ute och springer omkring som en kanin!
Jag förstår inte hur han orkar, det är helt otroligt vilken energi barn har!
På förmiddagen var vi dessutom ute och krattade löv.
Ne han vet att vi ska grilla idag och bara det gör honom lycklig.
Nu ska jag också gå ut och busa, vi hörs.

Postat av: anneli

Aha jag förstår precis! ;) jadu, underligt att alla gravidteter är så olika! man det kanske gör dom unika också?

2011-05-29 @ 14:02:38
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0