Film morgon

Ligger här i sängen vaken och ser på film, just nu är det instängd som är hur äcklig som helst o jag önskar att den tog slut snart!
Innan dess såg jag på en ganska bra bra film faktiskt men kommer inte ihåg vad den hette.
Puh nu tog filmen äntligen slut och på tvn är det biggest looser, borde egentligen sova när jag kan men vaknade tidigt och kunde inte somna om.
Idag ska vi hem till Kims föräldrar eftersom han ska byta till sommardäck och så hoppas vi att vi hinner träffa syster o hennes pojkvän så att de också kan få veta hemligheten.
Pappa va aldrig hos mamma igår så han vet inte än :( väldigt tråkigt.
Men hoppas på att hinna träffa honom idag!
Nu ska jag äta frukost så hörs senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0