Fäller en krokodiltår..

Det var länge sen jag var såhär ledsen, har nog varit ledsen ända sedan jag skulle ta bussen hem.
Det är för mycket hormoner just nu för lilla mig, det är ju oftast småsaker dom förstoras upp och så är det i det här fallet.
Hade aldrig blivit såhär sur o ledsen i vanliga fall men nu blev det då och de är inte mycket att göra åt att hela torsdags kvällen blev förstörd.
Funderar på att somna om nu lr somna efter Big Brother.
Ibland är det inte lätt avv vara gravid!
Men det är en ny dag imorgon som förhoppningsvis blir bättre.
Ps är i vecka sex nu :)

Postat av: Anonym

Vecka 6??? Inte försent att göra abort ännu alltså! ;D

2011-05-06 @ 04:55:02
Postat av: Anamaria

Nej det är inte för sent men barnet är som sagt planerat och vi är riktigt glada över att jag blev gravid även om det gick fort.

:))

2011-05-06 @ 21:53:14
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0