Ett besök på sjukhuset

Vaknade igår morse och kände mig nästan som ett lik så jag ringde pappa och bad honom hämta mig inom två timmar & skjutsa mig till sjukhuset.
Tack och lov för att jag har så snälla föräldrar för nästa två timmar senare stod han i dörren.
Så vi åkte och lämnade William på dagis och som vanligt de senaste två veckorna ville han inte gå till dagis och grät när pappa lämnade honom.
Fick i alla fall träffa en sjuksköterska och efter en stunds väntetid en läkare, fick göra vul (vaginalt ultraljud) för att fastställa graviditeten och att de inte var utomhavandeskap eller något.
Det kändes helt otroligt att få se vår bebis, den var pytteliten!
Fick medicin mot illamåendet utskrivet och fick en påse dropp innan jag fick åka hem igen.
Dropp är en sjukt bra uppfinning!
Mådde så otroligt mycket bättre efteråt och har fått behålla allt som jag ätit än så länge *peppar peppar*.
Kim lagade fläskfilé, pommes och bea så blev mätt och glad efter maten men det känns att magen fortfarande är lite tom.
Längtar tills illamåendet är helt borta och tills magen börjar bli större.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0