En oväntad vändning?

Jag kan knappt tro att det är sant men det är det nog, känns som att det håller på att vända.
Har inte mått dåligt sen i fredags morse och har verkligen passat på att unnat mig god mat under helgen.
Om det är så att det är min tur att må bra nu så vore det helt underbart!
En mycket tidigare vändning än sist då jag spydde ända till vecka 16, det var vidrigt! Ska nog inte bli för glad än men jag hoppas att jag har rätt om det här.
För övrigt så ska jag fylla i blanketter idag, vi ska byta adress till där vi bor från att stå hemma hos mamma och så ska jag sätta William i omflytt så hamnar han i ny dagis kö.
Har inte ändrat tidigare eftersom man måste vara smart, William har ju gått "gratis" hela tiden eftersom jag studerar och skulle vi bytt adress tidigare hade de räknat på min sambos inkomst och då hade det blivit dyrt.
Ibland får man vara smart och utnyttja systemet.
Sen längtar jag efter inskrivningen för ska bli kul att se hur långt gången jag egentligen är.
Ibland får jag känslan av att det gått längre och ibland kortare men återstår ju att se.
Nu ska jag kila, kanske hörs senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0