En lugn lördag.

Idag har varit en riktigt lugn dag, vi har inte gjort någonting speciellt direkt.
Vi låg och pratade i sängen i några timmar innan vi gick upp ur sängen och klädde på oss.
Jag fick frukost på sängen imorse efter att jag bad om det, det uppskattades!
Sedan åkte vi hem till Kims föräldrar och spenderade hela dagen där, vi skulle lämna en bok som hade skickats till snusboden hos oss istället för någon butik hos dem.
Förstår inte vad som hände men det gör ju ingenting.
Så vi satt där och va sociala, sedan blev jag trött och sov i nästan en timme på soffan medan Kim kollade på fotbollen.
Vi blev bjuda på middag och det var lika gott som vanligt, grillat!
Så fick vi träffa Isabellas nya pojkvän och han verkade ju trevlig, Kim åt bara potatis och svamp sås eftersom han är på middag nu med hans killkompisar.
Kim har verkligen sett fram emot den här kvällen för att massor av hans kompisar kommer vara där ikväll och för att han vill berätta för alla att vi ska få barn.
Han tycker det ska bli jätte kul att få se folks reaktioner.
Jag kanske ska dit senare när festen börjat eller vad man ska säga men vi får se om jag orkar det.
Annars har jag erbjudit mig att hämta Kim & eventuella kompisar när dem till hem.
Är just nu med Ida och Vikky men de ska på cirkusfest om ca en timme så blir bara en kort stund men det är kul ändå.
Kanske uppdaterar senare men annars får ni ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0