Är stolt över mig själv!

Idag var jag i skolan och körde och det gick mycket bättre att vänster backa idag och sedan så fick jag köra simulatorn efter lunch.
Då övade vi mera vänster back och fick även testahöger back och på första försöker räckte det med ett omtag och på andra försöket fick jag in den direkt!
Blev så otroligt glad över att det gick så bra för mig.
Sedan åkte jag in till stan och gjorde YKB-provet och klarade det!
Så nu får jag jobba med att köra lastbil så nu hoppas jag att jag klarar uppkörningen så att jag kan få börja på mitt sommarjobb.
Det är en dröm körning för mig, spets byte nere i småland.
Spets byte = jag kör en bil från stockholm ned till småland och sedan kör jag en bil därifrån upp till Stockholm och sedan slutar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0