Ändrade planer

Det blev ändrade planer för oss, somnade nästan direkt efter att jag skrev det förra inlägget och sov sedan i två timmar.
Då vaknade jag till av ett sms från Kim och helt plötsligt blev jag jätte sur o grinig över en sådan bagatell som att han skulle sova hos sina föräldrar.
Det blev för mycket hormoner för mig för en stund, först för att han åkte direkt till sina föräldrar o då blev det ingen curry kyckling och ris till middag och sen för att han inte skulle sova med oss och sist över att mina arbetsskor är hos oss och även jackan.
Så jag somnade om och sov i yttligare en timme och vaknade med huvudvärk.
Matatrejkade och lyxade till det med en kebabrulle men annars försöker jag att bara äta nyttigt.
Nu ska jag försöka kolla på en unge i minuten utan att bli alltför känslosam.
Min hormonomsättning verkar ju vara bra för redan nu så kan jag känna att humöret börjar svaja och behovet av sömn har ökat så det ska bli spännande att se hur det blir senare i graviditeten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0