Vilodag

Idag ligger jag hemma och mår dåligt, har ont i huvudet och mår illa så jag tyckte att det var bäst att stanna hemma från praktiken istället för att bli akut dålig längs vägen.
Börjar ju tjugo över fem så går upp vid fyra men imorse när alarmet ringde så mådde jag bara så dåligt så jag tänkte att det är bäst att stanna hemma o vila en dag så att jag förhoppningsvis mår bättre under dagen.
Fick dock panik när Kim äntligen gick upp och påminde mig om att jag stod på lastplatsen så fick raskt klä på mig och gå med honom när han skulle åka till jobbet och parkera om min bil.
Blev lite sur när de kom en bil som snodde parkeringen jag skulle ta eftersom ja va tvungen att köra ned en bit för att kunna vända menmen hittade en bra parkering längre ned.
Ska försöka plugga lite sen efter jag har lyckats äta frukost och förhoppningsvis bli färdig med någonting.
Nej nu ska jag fortsätta vila och se på tv, hörs nog lite senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0