Vilket flyt!

I fredags åkte jag på jobb intervju och samma dag en timme efter intervjun så fick jag gå på utbildning som säljare och idag så har jag haft mitt första arbetspass.
Igår kväll firade vi lite att jag hade fått ett jobb och sen så friade Kim till mig så nu är vi förlovade!
Imorgon ska vi kolla på ringar och familjen vet inte om det än men vill inte säga något förens vi har fått ringarna.
Vi är väldigt eniga om hur vi vill att ringarna ska se ut och vilket material det ska vara.
Just nu har vi massa kompisar hemma hos Kim och har det riktigt trevligt, lyckade sälja ett abonnemang idag också så jag är extra glad.
Det här måste vara ett av mina livs absolut bästa helger!
Ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0