Vilket fint väder vi har idag!

Har äntligen lyckats äta lunch o vila så nu känner jag mig lite bättre.
Tänkte faktiskt ta och diska nu innan jag ska gå ut på en promenad i det vackra vår vädret, kanske åker in till stan en sväng eller så åker jag direkt och hämtar William.
Så kan vi ta en glass och vara ute och leka, fast jag tänkte fråga Kim om vi kan hämta Anakin så vi kan leka med honom.
Kim ska ju ändå på hockey ikväll så då har jag gärna Anakin hemma så att han och William får leka och förbättra deras relation.
William måste förstå att hunden ibland vill vara ifred och att han inte får hetsa honom så att han hoppar o nafsar, han gör det inte med flit men de kan ju gå så fel och därför får vi fortsätta att säga när han gör fel o när han är duktig med hunden.
De finns ju inge gulligare än att se honom gå ut och gå med hunden & hålla kopplet och när han säger "tyst, anakin tyst!" då han skäller när han inte får göra det.
Nej men nu ska jag nog skynda på med städandet så att jag kommer ut innan solen försvinner helt.
Att bero på det så behöver vi verkligen köpa ny dammsugarpåse så att man kan städa ordentligt någon gång och så ska jag boka tvätttid medan jag kommer ihåg.
Hoppas ni får en bra dag och att min får bli så bra som jag vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0