Vårstädning och sista minuten plugg!

Sitter hemma hos Kim och ska göra ett riktigt städ ryck i lägenheten och städa vartenda litet hörn!
Har ju köpt hem skurhink och mopp så nu kan man våtlägga golven också så att det blir riktigt rent.
Ska passa på att göra det nu när ingen är hemma men fick börja med att plocka undan alla leksaker och sen dammsuga, sen ska jag svabba golven och under tiden det torkar så ska jag plugga.
Fast innan jag börjar med allt det så ska jag gå ned i tvättstugan och se om man kan få någon tid den här veckan för nu behöver det verkligen tvättas!

Jag och Marie räknade ju ihop alla mina rester innan lovet och det är sex stycken plus engelska och matte så jag tänkte försöka få undan de små saker så att jag kan fokusera på de uppsatser som ska skrivas.

William är på dagis och har det bra, är nog kul för honom att vara tillbaka efter ca två veckors ledighet.
Få leka med de andra barnen och ha fasta tider att äta o vila på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0