Vårkänslor!

Snön smälter, solen värmer, det är ljust när man kliver upp, fåglarna kvittrar & sjunger på morgonen, folk blir trevligare, lyckoruset ökar lite.
Ja de är bara några av de känslor man får såhär lagom på vårkvisten.
Det är underbart med lite värme men man ska inte hoppas på för mycket för rätt som det är så kommer säkert ett hysteriskt snöfall igen.

Med våren så kommer också alla roliga aktiviteter;
Påsklovet= Elmia Bilsportmässan i Jönköping (22-25 april)
EDPS= En Dag På Strippen;
först ut är Emmaboda 21 maj sen Piteå 4 Juni & sist Sundsvall 16 Juli
Sen blir det säkert en och en annan helg på Kjula Dragway i Eskilstuna.
Vallåkraträffen 20-21 Augusti

Utöver mina race aktiviteter så har vi ju käraste Peace And Love som är den 28 juni till 3 juli och jag har redan anmält mitt intresse att arbeta som funktionär det här året också.
Sen hoppas jag att mamma lägret blir av den 20-23 Juni dagarna innan midsommar och veckan innan P&L.
Har ju nästan inte tid att arbeta känns det som när jag ser allt som jag vill hinna med och då har jag inte räknat in allt kul jag har tänkt göra tillsammans med Kim och William.
Fast allting förutom festivalen och lägret är ju på helger så det ska nog funka att skaffa ett bra jobb och åka iväg på allt roligt.
Jag hoppas verkligen det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0