Trötta killar

William somnade halv åtta och då var själva nattnings processen inte längre än en halv timme ungefär och Kim borstade tänderna med jr som vanligt, sen bytte jr kläder o kröp ned under täcket.
Sa god natt o pussade o kramade lite och sen så var de helt plötsligt väldigt tyst o han låg stilla och då hade han somnat.
Så idag är en riktig lyx kväll då vi får se de program vi vill i lugn och ro och då man kan somna vid en human tid då vi ändå hunnit med kvällsmys & prat om dagen.
Sen skulle Kim hoppa in i duschen men då tyckte jag att han kunde ge mig puss först och då på nolltid så råkade han somna till i mitt knä.
Vilka trötta pojkar man har idag men de är inte så konstigt för jag och William har varit ute sammanlagt 3-4 timmar idag och Kim hade haft mycket på jobbet idag.

Nu är Kim och duschen och jag kollar på Familjen Annorlunda som helt klart är ett av mina favorit program och efter det så är det En Unge I Minuten, ska få Kim att kolla lite på det med mig för de är nyttigt spec eftersom vi vill ha barn.
Som grädden på moset så är det BB efter det och sen kan man lägga sig och sova.
Nej nu ska jag koncentrera mig på programmet.
Ha en bra måndag kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0