Praktik ångest..

Min praktik på 9 veckor börjar på måndag och jag har ingen plats!
Jag har lite smått panik med att lösa något snabbt, jag hade först tänka att vara på Smålands logistik igen och köra med Robert den här gången men han är sjukskriven i två-tre veckor till och Peter kände inte att han hade tid med någon praktikant (hade tänkt åka med Peter tills Robert blev frisk) .
Sen ringde jag posten och de tog nästan två veckor på sig att säga att posten Stockholm inte tar emot praktikanter (de ringde igår) så de var ju kul för jag trodde att jag skulle hamna där.
Johan från Tommy Nordberghs hörde inte av sig så jag antog att han valde någon annan ur klassen som han pratade med men jag tycker att man ändå kan ringa och säga att man tackar för intresset.
Så jag får väl ringa runt lite på måndag morgon och åka förbi skolan innan jag ska iväg med junior.
Jag hoppas att det löser sig, det finns ju alltid nödlösningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0