Mysdag med mormor blev kaos i butikerna!

Först och främst, vilken sjuk sovmorgon vi fick idag!
William sov ända tills klockan var nio och då väckte jag honom för att han skulle vakna, sen somnade han ju halv nio igår kväll så han sov ju i nästan tolv timmar.
Ändå minuset i den långa sömnen var att han kröp upp i vår säng någon gång under natten så vi låg jätte trångt i några timmar innan ja gick på toaletten och då flyttade jag ut honom mot kanten.

Sen på morgonen så blev de mys i sängen och lite bus, blev frukost och så var det nå tv-program som vi kollade på undertiden och samtidigt så klädde Kim på sig.
Idag så har han faktiskt jobbat några timmar under dagen så blev ingen mys söndag hemma men de gör ingenting.
William är så glad ibland när han säger hej då, fast bara till vissa, så han stod i dörren och sa hej då så glatt och vinkade.
Eftersom Kim skulle jobba idag och jag inte kände för att bara vara hemma och ute så ringde jag mamma på förmiddagen och bestämde att vi skulle äta glass och gå på stan & kolla på skor till William.
Hade tänkt mig att de skulle bli ganska roligt men hjälp mig vad jobbigt det var att försöka kolla på skor med honom, de gick bra till en början men blev jobbigare och jobbigare ju längre tid som gick.
Slutade hur som helst med att de inte blev några nya skor utan en tjocktröja, ett par byxor och ett par tofflor som han kan ha hos Kim.
Kommer foto på hans ur gulliga tofflor senare! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0