I'm engaged!

Skrev ju faktiskt förra veckan att Kim hade friat och igår fick vi ringarna så då friade han igen och de va så fint.
Jag är tyvärr för trött för att skriva detaljerat just nu men lovar att jag ska skriva imorgon!
Jag är hur som helst så sjukligt lycklig just nu, kan inte beskriva hur otroligt bra det känns.
Riktigt sprudlande kär med fjärilar i magen, ett konstant leende på läpparna, tacksam över vad jag har, lycklig över att se min son ha det så bra, kär i kärleken och allt vi ger varandra, älskar min familj som glädjes åt över att de går bra för mig.
Det är helt otroligt hur ödet kan föra två människor tillsammans men de berättar jag mer om imorgon, för jag tror inte att jag har berättat hur vi träffades.
Snart kanske de finns ännu mer att vara lycklig över men det kommer jag inte att säga något om förens det är dags.
Får bli min och Kims hemlighet tills vi vet helt säkert, de är något riktigt kul i alla fall så håll ut ;)
Nej nu dör datorn snart för batteriet är slut o ja orkar inte hämta laddaren, mina batterier är också slut för stunden.
På återseende!

Postat av: Den där Elin

Gravid ??

2011-03-29 @ 13:26:22
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anamaria

Det du, hemligheten avslöjas förmodligen till helgen eller i början av nästa vecka ;)

2011-03-29 @ 13:40:47
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0