Heldag med min kära ungar :)

Har haft Anakin och William hemma idag och vi har hittat på massa bus!
Jag orkade inte med stamrörs killarna som borrade och höll på så vi flydde tidigt imorse, att åka kommunalt med hund och barn var ju en utmaning minst sagt!
Anakin har ju inte det bästa beteendet med andra hundar, han blir väldigt ivrig och skäller en hel del och vill gärna springa fram till den andra hunden och de går ju inte.
Så jag hade en hel del att hålla koll på men det gick bra ändå, blev lite svettigt några gånger men de löste sig.
Vi åkte i alla fall och hälsade på mamma på jobbet och sen segade vi oss hem med ett besök på en djurbutik (den bredvid babyland i Kungens Kurva) och kollade vilken storlek Anakin har på regndräkter.
Efter det tog vi bussen hem och så fick hunden bada, han verkade tycka det var skönt och nu är han ren och fin.
Sen har vi ätit lite mellanmål och nu ska vi åka hem igen och laga middag tills hjärtat kommer hem från jobbet.
Så de är dags att börja klä på oss och gå ned mot bussen.
Jag och Kim skojade lite igår, vi hade pratat om de här med lägenhet och så kom de på tal om barn eller lägenhet och då han sa nej till lägenhet så skojade jag med mamma och sa något i stilen med.
"Jaa Kim tyckte ju inte att jag skulle skaffa egen lägenhet så de blir barn istället haha ;)"
"väldans vad trångt ni ska bo då, fyra pers och en hund i en 1a ".
De var lite roligt faktiskt, men de kommer inte att hända på ett tag eller?
Vem vet, vi har inte tänkt skaffa barn nu men de kommer med tiden för vi vill båda ha barn och Kim tyckte 2 till vilket är helt rätt.
Det är kul med syskon!
Nej men oj nu måste vi verkligen klä på oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0