Lycklig student! :')



Jag och min kära fästman dagen då jag tog studenten, i onsdags den 8/6, taget i lokalen där jag hade min mottagning.
Det spöregnade självklart när vi sprang ut så blev inte en massa foton med kompisar och familj som det annars hade blivit, kände mest för att rädda mina fina skor, håret och mössan från att blir helt dygnsura!



William var väldigt stolt över sin mamma o fick ett gosedjur att ha runt halsen sen blev han nöjd, på utspringet höll han i sin egna skylt i en kvart.
Sen orkade han inte hålla längre så min morbror fick hålla i den, synd att vi sprang ut lite sent för hade hemskt gärna velat se honom hålla i sin skylt.
Även om jag självklart inte kunde få må bra på min student så var det ändå en fruktansvärt bra dag & är väldigt glad över alla fina presenter jag fick och det trevliga sällskaper, tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0