Lägenhetsvisning o funderingar

Igår var vi på visning i en ganska fin 3 i högdalen som både Kim och jag gillade men jag tycker hyran är lite hög då den ligger på nästan 7200kr/mån.
Då är det visserligen nyligen stambytt i badrum och kök och det är väldigt nytt i köket och badrummet.
Väldigt ljus lägenhet med walk-in closet och ett stort rum åt William.
Diskmaskin och tvättmaskin fanns även men ändå så är jag lite tveksam.
Tycker nog ändå att vi ska kolla efter en lägenhet med en aning lägre hyra för i längden blir det dyrt, spec eftersom jag inte har börjat jobba än.
Sen så vill jag vara helt säker på att vi inte väntar tvillingar.
Det ultimata vore att hitta en din lägenhet i närheten av där vi bor nu men får se hur det går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0