Chillmode :)

Har inte gjort någonting vettigt de senaste timmarna, rättare sagt sen klockan fem.
Suttit vid en dator för första gången på en vecka kanske?
Ätit jordgubbar o bara latat mig men har all rätt att vara lat.
Var faktiskt in till stan och tog ut mina kära piercingar och sen letade jag efter nagellacket till studenten som jag hittade.
Nu måste jag faktiskt gå innan datan dör, ska sätta på grillen och fixa klyftpotatis, mums!
Mamma sitter ute och dricker vin med våra grannar så nu kan jag inte lata mig längre, hon tar hand om mig rätt mycket annars så nu när jag mår bra får jag vara snäll.
Hörs kanske imorgon.

Postat av: F.R.U.K.O.R.T

önskar dig en trevlig kväll :)

2011-06-03 @ 19:25:10
URL: http://frukort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0