God förmiddag

Har varit vaken i några timmar nu, ser på Systrar i jeans Andra sommaren, den gick ju på tv för ett tag sedan så pappa spelade in den åt mig.
Har läst alla böcker så därför vill jag också se filmerna.
Ska strax dra ihop lite lunch innan jag måste klä på mig och åka.
Ska hämta bilen på Kims jobb och sedan hämta en kompis och skjutsa henne till Nynäshamn då hon ska till Gotland och inte kom dit annars, snäll som jag är så ställer man ju upp.
Har lite ont i magen idag men hoppas att det går över snart..

Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

Sv: Hej! Nej vi har inte gjort slut, men vi ska inte bo ihop :) Vi behöver vårat lilla egna vilket det inte blr något av sålänge vi bor ihop, så till att börja med så ska vi vara särbos :):)



Det går bara bra med bebisen, hur går det för dig? :)

Kram

2011-07-25 @ 18:35:51
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0