Skoltrött

Sitter just nu i skolan och kämpar med mitt projekt, jag vill bli färdig någon gång!
Jag vet att jag har ett väldigt enkelt arbete och det skulle egentligen bara ta mig några timmar för att skriva färdigt allt men jag orkar bara inte och att inte orka är livsfarligt för då skjuter man på det och så skjuter man på det ännu mera och sen slutar det i ångest strax innan det verkligen måste vara inlämnat!
Men jag har nyss lämnat in det för att min handledare ska kolla och se ifall det ser bra ut och sen är det bara att forsätta skriva.
Förutom mitt i övrigt roliga projektarbete så har jag två rester kvar från förra terminen som jag verkligen måste göra snart!
Skulle varit inlämnat för någon månad sedan så lika bra att försöka ta tag i det hur tråkigt det än är..
Det blir ju inte bättre för att jag sparar det tråkigaste till sist.
Jag är bara skoltrött just nu och känner inte alls för att skriva om massa tråkigt och läsa massa religion och samhälle, jag vill sitta i min stora tuffa lastbil och köra 8-10 timmar om dagen och vara king of the road!


Nej nu är det strax dags för lunch och jag är jätte hungrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0