I drömmarnas land kan allt hända

Jag bara måste säga det här men hur skumt är det inte att drömma att man köper raggsockor åt sin pojkvän?! haha.
Joo det är såhär att den anonyma killen äger inga raggsockor och fryser väldigt ofta om fötterna så inatt drömde jag att jag köpte han ett par raggsockor, röda faktiskt, men precis efter att ja hade betalat dem så vaknade jag såklart..
Som vanligt när man drömmer något roligt.
Sen äger han inga bra vinterskor utan går omkring i ett par schyssta sneakers men hur varmt är det på en skala? Inte särskilt och inte håller det tätt heller.
Så i lördags skojade hans mamma om att han verkligen borde köpa sig ett par nya skor så nu har jag fått uppdraget att se till att han införskaffar sig ett par schyssta skor inom en månad.
Därför ska jag och William åka och kolla på både raggsockor och nya skor till denna fina kille jag träffar.
Nej nu ska jag äta frukost, brunch eller lunch. Något blir det för jag är vrålhungrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0