En natt i förvärkar

Inatt var ingen rolig natt, vi somnade vid tolv tror jag när filmen var slut.
Vaknade exakt vid två av att jag fick panik ont i ryggen.
Brändes och kändes som att ryggen skulle gå av precis som när man har värkar.
Det onda i ryggen följdes åt av värkar så jag gick upp och ringde mamma.
Ren reflex att ringa henne först, sa till Kim att jag hade ont men han vaknade aldrig och ville inte väcka honom i onödan.
Blev i alla fall samtal till förlossningen och efter det fick jag klocka värkarna men de var oregelbundna.
Så jag ringde tillbaka och sa det så bestämde vi att vi inte kommer in förens det är något akut.
Jag orkar inte åka fram och tillbaka i onödan.
När jag sedan gick och la mig igen så avtog dem och jag kunde somna om.
Då var klockan lite efter fyra.
Så ni kan ju förstå att jag är en aning trött idag.
Lilla V kan gott ta och stanna kvar i två veckor så att hon blir ett januari barn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0