Vilken bra start på dagen

Började med massa morgon mys med min kära partner och efter det så blev de frukost på sängen, kändes väldigt lyxigt att få det! :)
Sen gick han ut med Anakin medan jag låg i sängen och åt, efter det gick han och spelade på Lotto.
Nu är Jocke här så snart är de väl dags att laga lunch åt grabbarna så att de inte blir griniga o tråkiga.
Sen hoppas jag att Sickan hör av sig senare idag för det vore helt sjukt trevligt att träffa henne, det är en evighet sedan jag och Jozephine sågs.
Igår kom ju Anndao över på middag och det var jätte kul, vi skrattade så sjukt mycket åt alla gamla minnen vi har tillsammans och sa att vi verkligen måste försöka ses oftare!
Kim och jag skulle ha träffat Kajsa och Stefan idag men de hade glömt att de var ett år sedan de träffades för första gången idag så de skulle fira det med middag o massa mys.
Grattis till er! :)
Nej nu ska jag vara social med Jocke och Kim, ha en fortsatt bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0