Keepin up the good work!

Oj vad tiden går långsamt men ändå fort ibland, lite dubbelmoral där jag vet.
Men menade långsamt för att klockan bara är tolv nu och snabbt för att de var ett tag sen jag satte mig vid datorn och därför ska jag klä på mig och gå ut nu.
Måste passa på och njuta av det fina vädret innan det regnar utomhus, ska gå ned till banken innan de går på lunch för måste beställa nytt kort då det andra redan är borta.
Kan ju ha tappat det längs vägen upp till landet för sist jag använde det var i Enköping på deras Willys.
Efter jag har uträttat det ärendet ska jag nog åka in till stan och gå en sväng, ska kolla på skor åt Kim.
Visst han fick ett par riktigt fräscha Fred Perry i två nyanser av blått av mig men han behöver ändå ett par andra skor att använda när han inte kan ha dem.
Vi får se vart fötterna bär iväg mig men ska gå i minst 30 minuter innan jag hämtar pyret från dagis, tänkte hämta honom tidigt och åka hem.
Gå förbi lekparken nedanför oss och vänta på att Kim kommer hem.
Har ju bott hos mamma i två dagar nu då Kim inte kunnat lämna på dagis på morgonen och då han vill umgås med sin familj igår så då passade jag på att vara med mamma.
Men innan jag går hemifrån så ska jag diska lite snabbt så att hon slipper det och städa undan Williams leksaker.
Senare ikväll ska jag koppla upp luren och föra över en hel del foton.
Så ni kan vänta er en bildbomb senare ikväll.
Adjö så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0