Dagens planering

Nu är vi vakna och Jocke åkte för ett tag sen eftersom han skulle hämta en kompis från en kryssning nu på morgonen.
Han kom över igårkväll och så umgicks vi lite och såg på film fast de slutade med att vi somnade mitt under filmen för vi var alla lika trötta som sonande lilla Wille.
idag ska vi på picknick med Bella och Robin, det ska bli riktigt roligt!
William kan få visa sin nya cykel och spela fotboll och bara njuta av det fina vädret samt testa sina nya sommarskor.
Efter picknicken så kommer Robin och hämtar William & då ska vi hem till mamma och berätta en liten hemlighet vi har, pappa är nog oxå där gör han ska hjälpa till att lämna in deklarationerna på nätet och förklara för mig då att jag lär mig.
Sen vill jag att vi ska åka och prova barstolar till köksbordet och kolla på blommor att ha på balkongen men får se om Kim går med på det, hoppas!
Får se om vi orkar tvätta våra sängkläder till kvällen eller inte för de är fort väldigt rena men vi har tvätt tid idag också, igår tvättade jag alla kläder så nu finns det mycket mer att ha på sig.
Nu ska jag faktiskt klä på mig och gå ut och jogga innan det är dags att duscha o klä på sig.
Hörs kanske senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0