Sista säsongen..



Ännu en liten hemlighet att avslöja fast det är väl inte direkt någon hemlighet men förra året efter sista matchen som vi förlorade för den delen hade jag ju tänkt sluta med ishockey för alltid men jag ångrade mig.
Så det här året blir nog det allra sista på isen som målvakt, men vem vet det kanske blir tränare om några år istället..
Jag valde att köra en sista säsong dels för att få bättre kondition, bygga muskler och sen får man ju en hel del socialt liv på köpet och så ville jag ha fler roliga minnen med alla tjejer.
Jag ville inte minnes en förjävlig sista säsong som slutet på "karriären" så nu hoppas jag att vi alla hockey tjejer kommer få ett skit roligt år ihop!
Jag är glad över att vi kommer möta två nya lag i år, Linköping hc och Linden hockey som spelar i Eskilstuna, dels för att det är kul med nya lag och sen för att man får åka en liten bit och sen för att när vi lirar i Linköping så hoppas jag att en person kommer och kollar på de matcherna..

Postat av: Madde

Jag är inte så intresserad av hockey själv men känner många som är :) , bland annat min sons pappa hehe.



Spanar runt bland fler som föräldrabloggar och använder bloglovin så kikar in här med :) .

2010-10-04 @ 22:23:19
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0