Oj nu var det ett tag sen ni hade något att läsa om igen, fy på mig!

Först tänkte jag berätta lite om skolan.
Det går så bra för mig just nu, skönt att i alla fall någonting går bra här i livet just nu.
Har träffat massa nya härliga personer i skolan och skaffat mig nya vänner bland transport tvåorna, bland annat Jacqueline, Jessica, Anton, Jocke, Rikard...listan kan göras lång!.
Så det känns bra att man har roliga kamrater att träffa i och utanför skolan :)

Sen så klarade jag C teorin förra måndagen med kuggade på uppkörningen dagen efter på funktionsbeskrivningen om bromsar & körning i korsningar..
Men det gjorde inget för då vet jag vad jag var bra på och vad jag ska öva med på dessutom var jag glad ändå för att jag ens orkade gå upp och anstränga mig med tanke på omständigheterna.
Sen har jag ju uppkörning igen den 10e November så då tror jag att jag klarar det, har ju praktik just nu så jag kör om dagarna och får öva hela tiden.

Jag praktiserar på Växsjö Bilfrakt, Smålands logistik.
Just nu så kör jag en Volvo FM9 :) här får ni en bild på den.



Ute på Värmdö, det var väldigt fint dit vi levererade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0