Har sparat en smaskig nyhet tills NU!

Jag har ju glömt att skriva något utav de viktigast sakerna som har hänt under sommaren och nu nyligen.
Jag tog körkortet den 18e Juni och klara teorin på första försöket men klarade inte uppkörningen på första försöker, dels för att jag fick en halv grinig dam och sen för att jag inte hade sovit direkt något och de få timmar jag fick sova var verkligen ingen bra sömn.
Det hade hänt en sak dagen innan så de gick ju som det gick..
Och nu håller jag på att plugga teori till C-kortet som jag försöker ta och vill ha tagit innan praktiken är slut.
Hade teoriprov i tisdags men blev inte godkänd så nu ska jag plugga mer.
Ja praktiken börjar v.42 och det ska bli jätte kul, ska förmodligen köra med en vän till familjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0