Äkta vänner är allt man behöver

Efter en extremt super dålig dag så har jag insett hur mycket äkta vänskap är värt, att veta att man har så underbara vänner som verkligen finns där då det behövs och inte sviker när man verkligen behöver en axel att gråta emot.
Idag fick jag veta hur äkta vänner är, det är dem som åker in till stan bara för att träffa än och prata lite, de som ser till att man får göra något roligt när man verkligen behöver det, de som ringer än på en gång efter att man har skickat ett deppigt sms, de som sitter och lyssnar på allt som har hänt hur lång tid det är tar utan att såga än med en elak kommentar sen.
Jag har upptäckt att äkta vänskap är guld värd och när man hittar vänner som finns där så ska man ta hand om dem och visa att man uppskattar dem.
Så till alla mina fina vänner, jag älskar er och vill ha er kvar i mitt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0