Trevlig Helg! :))

Om några timmar så åker jag, pappa & William till vårat landställe och det ska blir så himla skönt.
Det är precis vad jag behöver just nu, få komma bort från den här staden och faktiskt åka någonstans där jag kan ta det lugnt, gå långpromenader, cykla, leka med sonen, förhoppninsvis köra fyrhjuling och tänka på mig själv och på William såklart.
Istället för att festa & träffa sjuhundraelva människor som de har varit lite av senaste tiden.
Ska bli ännu skönare att knappt använda mina telefoner för de är typ som fast klistrade på kroppen just nu haha.
Men såklart så finns det ju några personer som jag kommer sakna nu när jag åker bort men ni finns ju kvar när vi är hemma igen.
Sen på lördag eller fredag kväll så kommer mamma också upp till landet och då blir det ju traditionen att tända ljus på mormors minneslund på alla helgona dagen.
William ska få en liten present i helgen som han gärna får springa omkring i, köpte honom en tigerdräkt som är jätte gullig och som han borde passa honom.
Om jag hinner så laddar jag upp en bild på den senare.
Nu måste jag packa & fixa lite innan pappa kommer och vi ska åka och hämta William på dagis för att åka upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0