Ny tatuering

Som ni såg i inlägget innan på bilderna så har jag gjort en ny tatuering, gjorde den i fredags.
Jag råkade ju bara se just den tatueringen som jag har gjort fast på en kartong när jag gjorde mina stjärnor och tänkte att den vill jag ha på kroppen.
Så när jag var där i fredags för att visa upp min första tatuering hur den har läkt så gjorde vi min nya på samma gång.
Men den var betydligt billigare plus att en anonym person stod för den kostnaden.
Jag är mycket nöjd med min nya tatuering och för mig så symboliserar den liv, uppskattningen för livet.
Att kunna få barn och att min biologiska moder valde att behålla mig även fast de innebar att förlora kärleken, att jag har en frisk son och bara hur otroligt det är att kunna få barn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0