Hemma igen! (:

Då var vi hemma igen eller vi kom ju hem för några timmar sedan vid tre tiden.
Så vi har nyligen ätit middag & nu leks det för fullt och de fina hem vi kom hem till är som vanligt täckt med leksaker precis överallt.
Har haft det super skönt på landet, komma bort några dagar var precis det jag behövde!
Så det kändes ju si sådär att komma hem igen till verkligheten & bli påmind om att jag behöver ta tag i allting, få upp bilen till sthlm, ta tag i mina problem, bestämma hur jag ska göra med hockeyn, plugga teori & funk på lastbil och lastbil med släp.
Men en sak jag tänkt på nu när jag har haft tid att tänka på allt möjligt är hur otroligt störande det är med människor som alltid måste komma med något negativt att säga eller som kommenterar saker de inte har en aning om.
Samt att jag är trött på människor som aldrig kan eller vill ta emot ens positiva energi och som alltid väljer att bara höra det negativa som man har att säga, varför ska jag anstränga mig för att försöka få någon att vara glad eller må bra när den personen bara väljer att se allt negativt som finns?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0