Beslutsångest

Det var ju inte så länge sen jag skrev att jag hade bestämt mig för en sista säsong och att jag verkligen såg fram emot det & trodde det kunde bli riktigt kul.
Men som alltid så förändras saker och ting, ibland till något dåligt som förändrar förutsättningarna.
Jag såg ju fram emot att Piff & Puff skulle ha en kul sista säsong ihop men nu när vi typ beter oss som om vi knappt känner varandra så känns det inte lika motiverande att gå på träningarna och själva känslan har försvunnit lite.
Sen att jag krockade och har haft ont i kroppen om vartannat och inte har tränat på tre veckor gör ju ingenting bättre.
Efter bråket i fredags så hade jag bestämt mig för att sluta på en gång och bad pappa hämta utrustningen men det har inte gjort än vilket kanske är tur men just då så ville jag inte "kosta" något mer för mina föräldrar och ville hellre tjäna egna pengar.
Så jag vet inte om jag ska fortsätta spela, för jag vill ju inte svika laget "Laget före jaget", eller om jag ska försöka skaffa något jobb och börja träna pengar istället.



VS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0