Vilket flyt man har här i livet ibland

Skoluppgifterna börjar äntligen ta slut och jag har äntligen tid att göra färdigt gamla uppgifter så att de kan få betygsättas.
Har två svenska uppgifter kvar och el-a och massa teori utöver det då men det känns bra, det känns rimligt att jag hinner lämna in allt innan sommaren.
Under sommaren har jag dock tänkt göra naturvetenskapen som jag har kvar från ettan och börja plugga lastbils teori så att jag är väl förberedd inför hösten, samt färska upp mitt minne för engelska & matte då jag funderar på att läsa de B-kurserna.
Nej nu är det dags att dra mig tillbaka från kvällens pluggande, har blivit klar med logistiken och fortsatt lite på elen men det är ingen bra kombination att läsa det när man är trött.
Ska få lite hjälp med elen i helgen av någon väldigt speciell.
Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0