Valborg och 1 Maj

Jag hoppas att alla hade en trevlig kväll igår & att ni såg någon brasa för det är ju lite utav en tradition och en del av hela grejen med Valborg. Vi drog dock en aning sent för att se brasan brinna men vi har iaf sett majbrasa glöd. Själv hade jag det jätte trevligt och vill tacka alla människor som kom över igår med ett glatt humör, det var riktigt kul! Stackars O som stukade foten i trapphuset dock, hoppas att det inte blev så allvarligt.

Sen tycker jag synd om alla er som är bakfulla idag men det är bara att äta & dricka så går det över, själv klarade jag mig undan huvudvärken. En annan har sovit mer eller mindre hela dagen men jag har självklart ätit en hel del för annars går jag ju inte upp i vikt!

Hörde av pappa Robin att busen William hade det bra både idag & igår, de hade spelat fotboll och varit ute på tomten så inatt kan jag somna med gott samvete.
Ha en fortsatt trevlig kväll. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0