Tonight is the night to party

Ikväll får jag äntligen fira att jag har fyllt arton år med en härlig blandning människor som känner mig, jag tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt!
Behöver bara fixa lite dekoration, köpa lite snacks att bjuda på, fixa musiken och så gör det goda sällskapet resten.
Ska pussa extra mycket på William innan hans pappa kommer och hämtar honom innan middagen, men jag vet ju att de kommer ha det roligt i helgen så då kan jag njuta av kvällen och sen hade jag aldrig haft fest om han hade varit hemma i helgen.
Det skulle känns oansvarigt att ha fest när han är hemma.
På lördag förmiddag blir det förhoppningsvis dragrace i Kjula men de beror lite på när Richard får transporten och när han då ska åka.
Resten av helgen ska jag spendera med en speciell person och vi ska bowla, se på bio, fiska, plugga el-a & bara ta det lugnt.
Känns som att det här kommer bli en rolig helg, ska passa på att sova ut på söndagen eftersom jag får.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0