spend your time whit peapole you like.

Har tillbringat resten av min helg ute på "landet", vet inte riktigt om några mil från Stockholm räknas till landet bara för att det är grönare & lugnare där, med en väldigt speciell person i alla fall.
Vi har haft jätte trevligt tillsammans och hade våran första dejt i lördags och då såg vi bio (The Bounty Hunter) som var en väldigt rolig film så som jag kommer ihåg den och efter det så bowlade vi.
Jag vann såklart, med den vinnar instinkt jag har så anstränger jag mig för att inte förlora men jag hade ju roligt samtidigt såklart.
Efter det åkte vi hem till honom och såg på en del av en film, sen gick vi och la oss.
På söndagen blev det frukost på sängen & lite mys, gick dock upp tidigare för att jag hade huvudvärk och satte mig & spelade Need For Speed men till slut så åkte vi och köpte fiskespön.
De blev inte så mycket fiskande för bådas rullar trasslade till en början så sen la jag mig och solade istället och efter det blev jag bjuden på middag när jag höll på att plugga.
Det blev fläskottletter i BBQ-sause med klyftpotatis, det smakade jätte gott!
Efter det så pluggade jag en stund till och sen så skjutsade han hem mig.
Hade en väldigt trevlig helg i skönt sällskap och jag hoppas att det blir fler helger ute i det gröna med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0