Nu är säsongen slut och för min del lär det inte bli några fler heller.

Igår spelade jag min sista match, någonsin tror jag faktiskt, mot Ormsta/DE och eftersom vi förlorade den så åkte vi ur slutspelet och därmed är säsongen nu över. Visst har de några träningar kvar och en turnering men jag har inte planerat att medverka i något utav dem. Tänker satsa på skolan och alla körkort jag ska ta, det är ju minst 3st B, C & CE sen vill jag ta MC kort också men det kommer bli när jag har tid och råd så jag har ju att sysselsätta mig med ändå. Barn, skola, massvis med körkortsteori, läxor ja listan kan göras lång men min poäng är att jag kommer ändå ha fullt upp, kommer förmodligen börja gymma istället för jag måste ju träna på något vis annars lär jag få väldiga abstinensproblem haha. Kan dock säga att säsongen eller min "comeback" verkligen inte blev som jag hade hoppats på men jag började ju ändå med inga förhoppningar och tur var ju det för annars hade jag blivit fruktansvärt besviken på mig själv. Men jag lämnar hockey världen bakom mig med många goda minnen och en hel del foton från både roliga och tråkiga stunder, sen har jag ju lärt känna massvis med roliga personer så det känns ändå bra att sluta nu. Det är helt enkelt inte samma sak längre nu när jag har barn och inte tränar på samma nivå som förut och inte kommer kunna göra det heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0