Min energinivå är definitivt på bör laddas nivån.

Usch känner mig så låg men ändå så hög just nu, det finns så mycket grej som bara är helt underbart & som går bra för mig just nu men det finns en hel del saker som tynger ned mig & som är jobbigt att ta tag i och göra något åt.
Just nu skulle jag bara vilja gosa ned mig i sängen de närmsta dygnen!
Eller ha en egen lägenhet som jag och jr kunde bo i och ladda upp våra batterier vore inte heller helt fel.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om och jag har börjat tappa lusten för att fortsätta blogga över huvudtaget.
Robin och jag är ju inte tillsammans längre så det finns inget "gulligull" att skriva om så som flytta ihop, syskon, förlovning etc för såna planer har för min del blivit väldigt ointressant och jag vill inte skriva om mitt privatliv på samma sätt längre eftersom hela situationen är väldigt komplicerad.
Men vi försöker i alla fall lösa allt på bästa sätt för juniors skull och än så länge fungerar det bra med att Robin har honom på helgerna.
Info: jr har 8 tänder och ½ tänder så snart har han nio små bissingar i munnnen, han pratar och gör sig förstådd väldigt bra, är tydlig med vad han vill och har verkligen börjat testa sina gränser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0