Måste bara säga

Grymt härlig vinst igår mot Järfälla! Fick stå Dam2s match eftersom de var i trollhättan på cup och Järfälla ville tydligen inte ändra datumet och dam1 målisarna är tydligen uttagna till U18 om jag hörde rätt så de var det bara jag kvar som kunde stå den matchen. Vi var ett riktigt blandat lag! Tror de var 5 tjejer från mitt lag (flick A/jun) varav den ena tjejen också tränar med Dam2, sen var det 5 tjejer från Dam1 då och så jag i målet, vi storspelade och vann med 8-1. Lite segt dock att jag släppte in ett riktigt skit mål längs vänstra stolpen, tror den gick in via skridson faktiskt men men sånt händer. Skönt att få vinna någon gång i alla fall, blev helt klart påmind om varför jag spelar hockey.

Postat av: Jennifer

Måste bara berätta att du vann mot min kompis! Hon är back i Järfälla ;)

2010-03-08 @ 20:01:34
URL: http://thehappyone.blogg.se/
Postat av: Rebecka

GILLA! :D

2010-03-11 @ 16:26:34
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0