Har en tråkig nyhet...

Och den är att min eller våran älskade lilla son har falsk krupp precis som vi misstänkte,
William var ju hos barnläkaren idag med mamma som är hemma med honom då jag har praktik och inte kan vara borta nu i början.
Så han hade fått luftrörsvidgande och så hade hon tagit lite prover på honom & när de ändå var där så testade de honom för laktosintollerans som jag hade när jag var liten och fortfarande har för den delen.
Robin hade falsk krupp när han var liten fast han var ändå ca 3 år gammal och kommer ihåg hur det kändes så de känns ju lite jobbigt att junior också har det men jag hoppas att det går över för honom också som det gjorde för Robin.
Det enda bra med det hela eller bra och bra, de beror nog på hur man ser på saken, det är i alla fall att han får vara hemma från dagis några dagar och det är ju lyx för honom. För mamma med som får kvalitetstid med honom, de känns ju lite trist att jag missat alla sådana tillfällen eftersom jag måste vara i skolan för att få ett slutbetyg och allt det där men det är ju inte som att jag aldrig någonsin kommer få stanna hemma från jobbet senare i livet när William är sjuk.
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på spotify (bjuder på en av mina spellistor, så klicka på länken om ni undrar vad jag lyssnar på, du behöver dock ha spotify för att kunna lyssna) och vänta på att mammsen & jr ska komma för de borde komma när som helst, ha en fortsatt bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0