Äkta vänskap är guld värt.

"Förstår bästis & det är väl ditt val men fortfarande, jag tycker det är lite tidigt men det är ju inte jag som ska **** mig, det är du. Och jag kommer alltid stötta dig i det du blir lycklig av och det du tror på men jag vill bara säga lite som jag tänker eftersom det är mitt jobb som bästis och även om det inte skulle hålla eller om något skulle hända så kommer jag alltid att stötta dig och finnas där för dig i vått och torrt.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta du är min bästa kompis och jag skulle inte klara mig utan dig. Så vad du än väljer står jag bakom dig oavsett vad, älskar dig & kommer inte prata med mina päron ;) <3."

Postat av: Bästisen i fråga=)

Bästis jag menar det verkligen! jag älskar dig!

2010-01-13 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0