Tårarna rinner ned för kinden och det är långt ifrån tyst, det skriks & grinas..

Jag verkligen hatar att lämna William på dagis när han blir sådär tok ledsen när jag går och i morse var en sådan dag, det hugger till i hjärtat när jag måste gå därifrån och hör hans skrik ändå tills jag har passerat tunnelbanestationen.
Jag lämnade honom inte förens halv tio idag eftersom jag inte har någon skola förutom besöket på min praktik plats och då var de ute när jag skulle lämna honom och jag vet att han brukar bli ledsen när jag lämnar honom då de är ute men ändå hade jag hoppats på att det skulle gå lite bättre idag.
Tack och lov så vet jag ju att han slutar gråta efter en stund men ändå alla vi mammor vet vad jag menar och ja det går över snabbare än man tror och snart är det heller inte långt kvar tills de dagar kommer då han inte vill hem från dagis för att han ska leka haha!
Så jag ska nog njuta av tiden som är.
Adios amigos!

Postat av: eLi

Hej! Fin blogg, har också en liten plutt hemma :) kolla gärna in hos mig :)

2010-03-01 @ 18:24:51
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0