Oj vad trött jag är på att någon i min familj jämt ska vara sjuk..

I onsdags var det Williams tur att kräkas och det var lite lagom roligt samtidigt som det var så himla äckligt. Han spydde ner min arm eftersom vi låg och sov och så fick jag bädda om hela sängen & vara livrädd för att han skulle spy mer då han faktiskt spydde i sömnen!
Nu har ingen av oss spytt något mer men vi är båda förkylda och hostar till och från för glatta livet.
Får nog bli lite bisolvon tror jag om det inte går över snart.
Robin har eller är också sjuk just nu men han börjar också bli bättre.
Mamma och syrran är de enda som har klarat sig än så länge men det var nog mamma som smittade oss från första början.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0