Gott Nytt År Önskar William & Jag! :)



Jag tänkte passa på att önska alla mina läsare ett gott nytt år och jag hoppas att ni får en riktigt trevlig dag & natt imorgon!
William firar nyår hos Robin då jag hade junior under julhelgen och då bestämde vi att det blev bäst såhär så jag undrar vad de ska hitta på imorgon för att fira det nya året.
De får det säkert trevligt imorgon och resten av kvällen och jag hoppas att William inte kommer vakna av några fyrverkerier.
Själv så ska jag fira nyår med en speciell kille som jag har lärt känna de senaste månaderna genom en vän i skolan som min son tycker om, kommer inte avslöja hans namn i första taget så han förblir anonym och mystisk.
En bekant från skolan som gick ut i våras har en storebror som min dejt känner, de tre har växt upp ihop och dem ska vi hem till imorgon tillsammans med hans föräldrar som är vänner med hela den familjen.
Jag hoppas att det blir en bra kväll då mina senaste nyårsfirande inte varit så lyckade, förra året låg jag kräksjuk med en ledsen son..inte så rolig start på det nya året!
Så Gott Nytt År! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0