Då var praktiken över efter 6 veckor & nästa vecka är man tillbaka i skolbänken.

Nu är min praktik på Kyl och Frysexpressen slut efter 6 veckor, de två första med Nisse & då körde vi en hel del fryst och lite utanför själva stan och sen de två nästa med Benny & då var det enbart stadstrafik.
De sista två veckorna var blandat, Bosse, Tommy, Ekorren & Benny . Igår var underbart!
Åkte med Ekorren fram till nio tiden då såg jag Bosse på terminalen och frågade vart han skulle & vad han körde. Trailer till Örebro!
Inte helt fel tänkte jag så då åkte jag med honom resten av dagen och han körde till Arboga där vi åt lunch & därifrån fick jag köra till Örebro vilket var lagom långt. Sen när vi hade lossat & lastat igen så fick jag köra hela vägen hem! Och det gick så himla bra, var så stolt över mig själv!!
Det snöade dock ändå från Kungsör så sista milen var lite påfrestande för huvudet & ögonen men de gick bra ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0