Chillar galet framför tvn efter släktbesök

Nu sitter jag i fotöljen och tar det lugnt, jag och syrran har kollat på Run's House@MVT och nu ser vi på Brooke Knows Best@MTV.
Släkten har varit här för några timmar sen, de kom vid två och åkte strax efter fyra, firade syrran som fyllde 21år för någon vecka sen men eftersom vi åkte till Småland förra helgen blev det inte förens nu.
Det var hur som helst trevligt, vi ses inte så ofta brukar bli när någon fyller år och vid jul så det är alltid trevlgit att ses, speciellt för de eftersom de inte träffar William mer än några gånger per år.
I alla fall än så länge, det kanske blir ändring på det ju äldre han blir.
William ligger och sover så fint i hans säng, han somnade precis innan de åkte så det blev inget adjö för hans skull.
Igår vad vi ute hos Robin så det blir en bild därifrån.
Sen gjorde min kära mig en väldigt god räcksmörgås som ni ser, mästaren på att göra bra kvällsmål.

Postat av: Cicciilia

Hej! Ja det var jättetrevligt att se allihopp! Och som sagt var, det måste bli oftare! Ha det bra!

2009-09-14 @ 09:46:15
URL: http://cicciilia.blogg.se/
Postat av: helena & Alice

Hejsan. Vad stor William har blivit. Nu är allt en fara i hemmet;) Hoppas det går bra med pluggandet.

kram H+A

2009-09-18 @ 09:19:00
Postat av: anamaria

sv: Ja han har ju det, men det har väl Alice också blivit?

Gud ja det blir mycket "nejnej inte den, den går sönder om du slänger den i golvet" "Nej inte tvn, William!" haha

Men det är du nog van med vid det här lagret :P

Jo det går rätt bra än så länge

Pussa A från mig och W

2009-09-18 @ 14:39:35
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0